e-shop [ Nákupný košík ~ Prihlásenie ]  Mapa stránky ~ Napíšte nám
Merkur slovakia s.r.o.

Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude doručené na Vašu emailovú adresu /ktorú ste uviedli pri registrácii/ automatické potvrdenie objednávky.

Pokiaľ Vám tento email nebude doručený, skontrolujte prosím, či ste pri registrácii zadali správnu emailovú adresu /údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení kliknutím na ľavej strane zmena údajov.

Ak je emailová adresa správna a napriek tomu Vám automatické potvrdenie objednávky nebolo doručené, kontaktujte nás prosím, na info@merkur.sk, alebo na tel.č.: 044/55 141 88.

Akonáhle Váš tovar fyzicky opustí náš sklad Vám pracovník zákazníckeho centra oznámi termín dodania Vášho objednaného tovaru na Vaše telefóne číslo alebo na Vašu emailovú adresu.

Dodacia doba

  • Pri tovare skladom je expedícia (odovzdanie dopravcom ) do 48 hodín
  • Pri tovare na objednávku je expedícia do 10 dní, ak je tovar k dispozícii u výrobcu.
  • V opačnom prípade budete o možnosti predĺženia dodacej doby ihneď informovaní.
  • Pri platbe dopredu bankovým prevodom je expedícia možná najskôr po prijatí Vašej platby na náš účet.
  • Pri predaji na splátky je expedícia možná najskôr po prijatí všetkých dokumentov a schválení splátkovou spoločnosťou (obvykle 3-4 dni).

Pri odoslaní balíka bude mať zásielková služba k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastíhnutia na danej adrese.

Pokiaľ neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane ( napr. zrušenie objednávky v prípade, keď je tovar už odoslaný, nie je aj napriek dohodnutému termínu prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), nesie kupujúci náklady na dopravu alebo náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.

Dopravné

U nás sa dopravné náklady určujú jednotlivo podľa charakteru a typu balíka maximálna možná hmotnosť cez prepravnú spoločnosť nesmie presiahnuť 50 kg.

Nad 50kg sa preprava určuje po vzájomnej dohode zo zákazníkom. Je možný odvoz tovaru až ku Vám domov z odborným zaškolením do prevádzky stroja.

Vtedy sú náklady na 1km = 0,50 € / (15,06 Sk s DPH)

Možnosti platby

  1. Prepravnou spoločnosťou - forma úhrady dobierka

    1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku.
    2. Presný termín dodania Vám potvrdíme telefonicky prípadne na Váš email.
    3. Platíte pri prevzatí tovaru.
    4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad napr.: faktúru (sme platcami DPH).
    5. Poplatok za tento typ platby je individuálny vid vyššie uvedené náklady na prepravu.
  2. Prepravnou spoločnosťou - forma úhrady peňažný príkaz predplatba
    Krok č. 2 pri odosielaní objednávky

    1. Po prijatí Vašej objednávky Vám obratom zašleme faktúru spolu s variabilným symbolom a sumou, na zaplatenie spolu s číslom nášho účtu.
    2. Po prijatí peňazí na náš účet budete automaticky iformovaný a Váš tovar bude vyexpedovaný na Vami uvedenú adresu pri registrácii
    3. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad napr.: faktúru (sme platcami DPH).
    4. Poplatok za tento typ prepravy je individuálny vid vyššie uvedené náklady na prepravu.
    5. Číslo účtu 0332639345/0900 Slovenská sporiteľňa
  3. Hotovosť - osobný odber

    1. Vybraný tovar si môžete vyzdvihnúť priamo u nás na jednej z troch predajní.
    2. Mailom alebo telefonicky Vám potvrdíme, že tovar je na sklade a pripravený na vyzdvihnutie.
    3. Platíte pri preberaní tovaru prípadne sa dá dohodnúť aj na predplatbe.
    4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).
    5. Pri tomto type odberu sa účtuje poplatok za zaškolenie do obsluhy stroja a oboznámením z prevádzkou a údržbou stroja suma je jednotná 5 € s DPH.

Prevzatie zásielky

Doručenie zásielky zo strany špedičnej spoločnosti sa uskutoční v dohodnutom termíne.

Pri preberaní zásielky sa riaďte nižšie uvedenými zásadami:

  • pri preberaní tovar dôkladne skontrolujte
  • skontrolujte, či nie je poškodený vonkajší obal tovaru
  • v prípade, že zásielka obsahuje sklo, okamžite tovar vybaľte a skontrolujte

Reklamácia na tovar bude z našej strany uznaná iba v prípade nepoškodeného vonkajšieho obalu. Reklamáciu na rozbité sklo si je možné uplatniť iba u dopravcu. Ešte raz Vás prosíme o spoluprácu a dôkladnú kontrolu pri preberaní. Záleží nám na tom, aby ste objednaný tovar mohli maximálne využívať a boli s ním spokojný. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou. Táto skutočnosť je nevyhnutná a je potrebné sa ihneď obrátiť na prepravcu. Ďakujeme za pochopenie.

V prípade, že je prepravný obal viditeľne poškodený, tovar prevezmete, ale ihneď na mieste spíšte s vodičom reklamačný protokol. Vyžiadajte si telefonický kontakt na depo prepravcu, z ktorého Vám pošlú technika (alebo poverenú osobu), aby zhodnotil mieru poškodenia a vykonal s Vami zápis o poškodení zásielky.

O celej situácii nás informujte na info@merkur.sk.

V prípade, že po rozbalení zistíte výrobnú vadu a obal nebol zjavne porušený prepravcom, okamžite nás kontaktujte. Samozrejme, že takúto reklamáciu prijmeme a vybavíme v zákonnej lehote /+čas na dopravu tovaru/.

Pri preberaní si tiež skontrolujte počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky vodičovi. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá časť celku.

Bezplatná linka